streda 3. januára 2018

3.1.2018 - ZLE

Zdravím vás,
je tu tretí január a ja som si zase skazila jedálniček. Už tretí deň po sebe. Rozmýšľam, kedy prestanem mať tie nechutné chute po nezdravom a kedy ich ovládnem. Dnes som ich totiž ZASE neovládla. A ani to nestálo za to... bola som zo seba len sklamaná.

Raňajky: Vločky, chia semienka, banán, hrozienka a sójové mlieko s vápnikom (284kcal)
Desiata: Oblátky s arašidovým maslom (301kcal, samotné oblátky mali len 40kcal)
Obed: Vločky, chia semienka, banán, hrozienka a sójové mlieko s vápnikom (342kcal)
Olovrant: 2 mandarinky (86kcal)
Večera: Vianočka, maslo s arašidovým olejom, arašidové maslo... (600kcal)

Vitamíny: Na vlasy

Pitie: 2 litre vody, 200ml džúsu (53kcal)

Pohyb: Nič

Spolu: 1666kcal

Príliš veľa sacharidov, príííliš veľa tuku a málo bielkovín (56g...).  Nepriberiem z toho, ani neschudnem... fakt, fakt, fakt ma to štve.

A viem čo je dôvodom mojich chutí. Som doma, nemám tu nič čo by som namiesto toho kalorického jedla mohla zjesť alebo vypiť. Na byte, kde bývam počas školy, by sa mi nič také nestalo... a ďalšia vec... potrebujem fajčiť. A doma nemôžem. Tak by som išla fajčiť, chute by ma prešli a dala by som si k tomu niečo málo kalorické... aaah.

Asi začnem Healthy Skinny Girl Diet. Síce sa začína pondelkom, ale to je jedno, od zajtra začne 1.deň s tým, že v pondelok idem na byt, kde budem 2 dni na ktoré si asi naplánujem nejakú výzvu.

Taktiež si spíšem pár pravidiel, ktoré chcem dodržať.
1. Zjesť minimálne 60g bielkovín denne.
2. Zjesť minimálne 500g zeleniny denne.
3. Nejesť po šiestej hodine večer.
4. Nejesť pred desiatou ráno.
5. Vypiť aspoň 2 litre vody.
6. Vypiť aspoň 3x denne zelený čaj (alebo iný ak nebude).
7. Každú sobotu sa zvážiť.
8. Cvičiť aspoň 5x do týždňa (kardio a/alebo posilňovanie s vlastnou váhou). 
 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára