štvrtok 4. januára 2018

4.1.2018

V noci som vôbec nespala, nebola som vôbec unavená (to asi za to môže to jedlo čo som pojedla lebo som si dala potom aj detskú porciu špagiet so sójovou smotanou a tofu + ryžové chlebíčky s arašidovým maslom... fakt som bola hladná). O ôsmej som mala odber krvi a pár vyšetrení a potom som už šla domov, okolo tretej poobede zaspala a o šiestej sa zobudila.

Váha ma prekvapila. 68,5kg? Okej, to sa mi páči :)

Raňajky: Káva so sójovým mliekom (55kcal)
Desiata: Banán so sójovým mliekom, lyžičkou kokosového cukru, lyžicou vločiek, rozmixované (241kcal)
Obed: Mrkvová "polievka" so zeleninového bujónu a s čínskymi nudlami (200kcal)
Olovrant: Nič
Večera: Tofu vajíčka s fazuľou v paradajkovom náleve, trošku horčice, čínska kapusta a sojakrém (350kcal)

Vitamíny: A, B12, C, D, E, Horčík, Zinok

Pitie: 2litre vody, Fat Burner čaj

Pohyb: Nič

Spolu: 846

Deň 1 úspešne za mnou :) Dúfam teda, že ma v noci neprepadnú žiadne chute.

1 komentár:

  1. Gratulujem k úspešnému dňu :)
    Ja sa asi inšpirujem a začnem s touto dietou tiež.

    OdpovedaťOdstrániť